Inwestycja w SEO - czy to się zwróci

Inwestycja w SEO - czy to się zwróci czyli pozycjonowanie jastrzębie ienie i wszystko to wymaga szerokich analiz i wnikliwego zapoznania się z tematem. Specjaliści podkreślają fakt, że Facebook, Instagram, Twitter, Snap to dziś najpopularniejsze portale społecznościowe

Dodane: 22-03-2019 08:58
Inwestycja w SEO - czy to się zwróci

Kluczowe informacje o social media

pozycjonowanie jastrzębie


W dzisiejszym artykule zastanowimy się nad tym, czy warto inwestować w SEO, czy też może po prostu w social media. To nie jest łatwe zagadnienie i wszystko to wymaga szerokich analiz i wnikliwego zapoznania się z tematem. Specjaliści podkreślają fakt, że Facebook, Instagram, Twitter, Snap to dziś najpopularniejsze portale społecznościowe i są one kluczowe do odpowiedniego poruszania się w tematyce internetu. Co jednak z pozycjonowaniem stron? Istniało one lata przed social media, a jedyną formą społeczności były kiedyś po prostu fora dyskusyjne. Naszym zdaniem nie ma sensu wybór na zasadzie pozycjonowanie stron albo social media. Dziś, kiedy konkurencja jest ogromna, warto inwestować w oba te rodzaje marketingu internetowego i wybrać i seo i social media.




Co oznacza cloaking w pozycjonowaniu?

pozycjonowanie jastrzębie


Cloaking jest jedną z metod pozycjonowania, która jest uznawana za nieetyczną, dlatego że jest nieakceptowalna przez wyszukiwarki. Polega ona na prezentowaniu zawartości wyszukiwarce internetowej, która różni się od tej, którą widzą czytelnicy danej strony. Cloaking polega więc na oszukiwaniu przeglądarki, żeby osiągnąć wyższe pozycje w rankingu, niż byłoby to możliwe bez stosowania tej metody. Z powodu niezgodności treści przedstawianej wyszukiwarce oraz odbiorcom taka strona może zostać trwale usunięta z indeksów większości wyszukiwarek. Z tego powodu jest to bardzo niepolecana oraz nieetyczna metoda pozycjonowania, które w efekcie może przynieść więcej szkody, niż pożytku.


Marketing internetowy związany z prowadzeniem nowych stron informacyjnych

W Internecie można spotkać wiele różnych stron informacyjnych. Z jednej strony trzeba stwierdzić, że cieszą się one ogromną popularnością, ale z drugiej strony można zauważyć, jak trudno jest zainteresować internautów nowymi stronami internetowymi, które nie różnią się zbytnio od tych już dobrze znanych i lubianych. Dlatego po jakimś czasie prowadzenia mniej popularnej strony internetowej jej twórcy decydują się na pozycjonowanie, które zlecają fachowcom dobrze znającym się na zasadach marketingu internetowego. W ramach takiego marketingu można przygotowywać odpowiednie reklamy nowych stron informacyjnych oraz udoskonalić je jakimiś bardziej odpowiednimi słowami kluczowymi. Można również przewidzieć jakieś promocje lub rabaty dla osób, które na tych stronach założą swoje nowe konta.